Den Ferrarien er rett og slett bare flau. Jeg plasserer den i samme kategori som Ikea-veska til Balenciaga; du betaler en sinnsykt pris KUN for brand… 100 % posørbil.
Kan anbefale denne i morgen for de som er i nærheten av Øvrevoll, masse fine, gøyale og eksotiske biler:
https://www.sportsvogn.no/terminliste/varmonstring-2026/
Her velger jeg å stole på at Bjerke vet hva de driver med. Og hva er egentlig det værste som kan skje? Dersom klokka begynner å gå feil så får jeg bare levere den på service igjen da… Personlig så verdsetter jeg mer at de ikke tar service uten å se tydelig behov enn at de tar service uten at...