Søkeresultater

  1. Heftos

    Humortråden

    +1
  2. Heftos

    Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

    Grattis med både klokke og gjennomført 👏🏼
  3. Heftos

    Tudor-tråden

    Nydelig størrelse da, men er gult så kult?
  4. Heftos

    Silver Snoopy Award.

    Gratulerer, nydelig klokke! Hvordan føles den etter litt tid på armen?
  5. Heftos

    En rømt kjenning av politiet endelig bak skuddsikkert glass.

    Nydelig Speedy, grattis :)
  6. Heftos

    acnorway's samling og galleritråd

    For et nydelig ur! Gratulerer
  7. Heftos

    Min nybegynner klokkesamling.

    Veldig kult!
  8. Heftos

    Dagens klokke

  9. Heftos

    Sommerklokka 2026

    To av sommerklokkene er fortsatt på spa, men blir en kombinasjon av disse (BPene håper jeg å få dykket med ila sommeren):
  10. Heftos

    Dagens trening

    Veldig happy med sykkelformen nå, 116 i snittpuls i dag (alene) og 6kg minus siden påske 💪🏼
  11. Heftos

    Den o' store Omega Speedmaster-tråden

    321 tirsdag:
  12. Heftos

    Dagens klokke

  13. Heftos

    Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

    Bokstavelig talt: https://www.headspace.com/
  14. Heftos

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    Den Ferrarien er rett og slett bare flau. Jeg plasserer den i samme kategori som Ikea-veska til Balenciaga; du betaler en sinnsykt pris KUN for brand… 100 % posørbil.
  15. Heftos

    Bilsnakk

    Nydelig dag i dag, selv om bensinforbruket dro seg godt over tre liter på mila…
  16. Heftos

    Gullkorn fra Finn.no

    Hvor mange år har denne ligget på Finn.no nå, og om jeg ikke husker feil er den vel satt ned et par hundre k eller så? https://www.finn.no/196998780
  17. Heftos

    Bilsnakk

    Kan anbefale denne i morgen for de som er i nærheten av Øvrevoll, masse fine, gøyale og eksotiske biler: https://www.sportsvogn.no/terminliste/varmonstring-2026/
  18. Heftos

    Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

    Gratulerer! 🍾 <- pastis 😉
  19. Heftos

    Urmaker Bjerke

    De må vel låse inn disse om natten? Lukter innsidejobb… 😬😬 (ren spekulasjon). Og hvor kjipt dette må være for de det gjelder…
  20. Heftos

    Urmaker Bjerke

    Her velger jeg å stole på at Bjerke vet hva de driver med. Og hva er egentlig det værste som kan skje? Dersom klokka begynner å gå feil så får jeg bare levere den på service igjen da… Personlig så verdsetter jeg mer at de ikke tar service uten å se tydelig behov enn at de tar service uten at...