Søkeresultater

  1. B

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    #metoo :mrgreen:
  2. B

    Den store Casio-tråden

    Sånn går det når man kjeder seg på kveldstid :rolleyes::)
  3. B

    Gullkorn fra Finn.no

    ;)
  4. B

    Humortråden

    Det er vel frisøren hans som burde få passet sitt påskrevet :)
  5. B

    Omega Seamaster-tråden

    Da ble det en 2531.80 "James Bond" også
  6. B

    Omega Seamaster-tråden

    Da er helium-kronen fikset og den har fått kosmetisk oppgradering med bl.a ny bezel insert. Usikker på om lume pip er riktig plassert i forhold til kantene på bezelen, men det er kanskje i overkant pirkete :geek: Holder seg godt til å være 24 år (y)
  7. B

    Dagens klokke

  8. B

    Omega Seamaster-tråden

    Godt poeng og nyttig informasjon, jeg har kjøpt den nå så det var forrige eier som hadde den på service :)
  9. B

    Omega Seamaster-tråden

    Takk for svar! Ja, mener det skal gå jeg også :unsure:
  10. B

    Omega Seamaster-tråden

    Litt flaut spørsmål da jeg har hatt et par SMP før, men dette husker jeg ikke... Kronen til helium escape valve sitter fast og kan ikke skrues med håndmakt. Er dette vanlig? Vet ikke om det er lurt å skru den helt ut, men trodde den kunne skrues på. Denne kronen ble byttet på service i april...
  11. B

    Trukket WTS/WTT: TAG Heuer Aquaracer

    Bumper denne :)
  12. B

    Vis oss din Seiko!

  13. B

    TAG Heuer-tråden

    Takk! Super bærekomfort på denne :cool:
  14. B

    Dagens klokke

  15. B

    Dagens klokke

  16. B

    TAG Heuer-tråden

  17. B

    Dagens klokke