Søkeresultater

  1. B

    Skal min nye Longines være sånn??

    Hørte med AD for noen dager siden og urmaker mente at avviket var for stort og at det ikke er uvanlig å sende den inn. Svar på epost fra Longines kom i dag:
  2. B

    Vis oss din Citizen!

    Det ble kortvarig glede med Fugu'en og den ligger nå på markedet. Flott klokke, men må vike da jeg har kommet over et vintage ur som er høyt på ønskelista :confused: Fungerte bra med parachute strap også :cool:
  3. B

    Solgt Slettet

    Edit: Annonse slettet.
  4. B

    Solgt Original BMW M kortholder i lær

    Original BMW M Business Card holder i lær fra BMW M Collection med BMW artikkelnummer: 80212219475. Disse var så vidt jeg vet i produksjon fra 01.09.2011 til 29.07.2016. Denne har ligget i skuffen, kun brukt et par ganger og er i meget god stand! (se bilder). Kommer som den er uten forpakning...
  5. B

    Vis oss din Citizen!

    Fugu skuffer ikke! Litt tøft at forgjengeren ble godkjent for 500m av italienske navy seals og denne har jo de samme delene :cool: Nå er det mange reimer og en lenke som skal prøves...
  6. B

    Skal min nye Longines være sånn??

    Ja, lurer som nevnt på om det er noe å bry seg om, men noe må man jo ha å fordrive romjulen med så får vi se hva resultatet blir :confused::rolleyes:
  7. B

    Skal min nye Longines være sånn??

    Epost er sendt så kommer jeg tilbake med evt. svar her :)
  8. B

    Skal min nye Longines være sånn??

    Ellers har jeg et veldig godt førsteinntrykk! Ligger godt på armen med sine 41mm og lenken føles også bra. Falt for det enkle designet og merkets historie (selv om det er Swatch group nå).
  9. B

    Skal min nye Longines være sånn??

    Oppdaterer denne tråden når jeg har noe å komme med :)
  10. B

    Skal min nye Longines være sånn??

    Takk dere! Skal vurdere litt hva jeg gjør, er jo en grei sak å sende en mail til Longines sentralt å se om/hva de svarer. Ønsker ikke å fremstå som en kverulant ovenfor hyggelig AD så jeg vil være sikker før jeg foretar meg noe.
  11. B

    Skal min nye Longines være sånn??

    Takk! Bra vi er flere :rolleyes: Ja, på produktbildet er den perfekt, hmm :confused: :)
  12. B

    Skal min nye Longines være sånn??

    Takk for respons :) Ja, har sett det på andre også og hvis det er vanlig er det jo ikke noe å bry seg om, jeg kan jo sende en epost til Longines just in case.
  13. B

    Skal min nye Longines være sånn??

    Hei :) Trenger hjelp av flinke folk som deler min lidenskap! I dette tilfellet tenker jeg; er det bare meg og min hypersensitive OCD og er dette noe å henge seg opp i? På min nye Conquest liner ikke 12 - tallet på skiven helt opp da 1 - tallet ligger bittelitt høyere enn 2 - tallet. For meg er...
  14. B

    Vis oss din Orient!

  15. B

    Vis oss din Citizen!

    Glimrende! Takk for info :)
  16. B

    Vis oss din Citizen!

    Da har jeg en FUGU på vei, tok den mest trauste da jeg ofte synes det enkle er det beste. Noen som vet lug-bredden og har tips til lenker med curved ends som passer? (Bilde lånt på nett)
  17. B

    Dagens vintage

  18. B

    Dagens vintage

    Fant ut hvordan dato stilles etter bildet ble tatt hehe
  19. B

    Dagens klokke

  20. B

    Dagens vintage