Siste tur på ringen var i 2011, kan se om jeg har noe liggende. Ja, mye nostalgi med gammel Opel :) Fant noen bilder, ikke lov å filme da, men hadde kamera i bilen så jeg får lete litt...Det siste bildet tok bladet Bilsport i en reportasje i 2007.
Takk! Mye historie og arbeid bak disse. Gti-R ble hentet fra Acropolis når Nissan trakk seg ut av WRC, det meste ble modifisert. Den har samme 4WD System som R32GTR så ble det ca. 400 HK og 600 Nm på 1250 Kg. Min beste runde på ringen ble 7.59 på gatedekk (bridge to gauntry). Kadetten var en...
Mye fint her! Etter årevis med banekjøring og utstillinger har det gradvis blitt stasjonsvogner med barneseter. Kan jo legge ut noen ;
av de jeg savner mest:
43mm Chronograph CAR2012.FC6236. Nydelig klokke som ble kjøpt ny i Norge i mai 2019, men den har ligget i boksen med prislappen på til jeg nylig tok den i bruk. Dette er utgaven i 43mm med nypris på 48 500. Den har garanti frem til 29.05.2021 og kommer med inner og ytterboks, manual og...
V.H.P på plass og justert, upåklagelig finish og fin størrelse. Mørkere skive enn antatt og urkassen er ganske tykk til quartz å være, men meget bra førsteinntrykk