Takker for respons @benbjo. Har slått den fra meg. Selger var ikke åpen for bud, så da ble det ingen handel der.
Lider av ett kraftig vinglepettersyndrom for tiden og klarer ikke bestemme med for hva jeg vil ha. Nomos, FC, Seiko, Vintage eller nytt, stort eller lite, og sånn går nu dagan...