Søkeresultater

  1. Kenny1000

    Årets siste unboxing her i gården (?)

    Grattis med tøff Japaner!
  2. Kenny1000

    Top o' the mornin' to ya

    Dødskul, grattis!
  3. Kenny1000

    Verdt å vente på?

    Vakkert, gratulerer masse!
  4. Kenny1000

    Klokkespotting

    RM027 Rafael Nadal ser det ut som... I så fall snakker vi om $690 000 på armen!
  5. Kenny1000

    Ny på sonen med nytt ur

    Gratulerer med finfin klokke!
  6. Kenny1000

    Endelig en "gromklokke"

    Gratulerer!
  7. Kenny1000

    Endelig er den her ....

    Gratulerer med tøffing! Gjorde seg bra på gummi også:D
  8. Kenny1000

    Dagens klokke

    Bronse beater'n klokelig valgt som tidsviser på årets guttetur til España B-)
  9. Kenny1000

    I dass (nye bilder side 3)

    Wow! Den var skikkelig barsk, gratulerer :cool:
  10. Kenny1000

    Paul Gerber, Zürich

    Wow, gratulerer! Digger rotoren(e) Fiffig, fiffig det.. Som de sier i Flåklypa ;)
  11. Kenny1000

    Ikke så veldig ekstrem likevel?

    Gratulerer med en real barsking! Hva er målene på denne @Pasop ?
  12. Kenny1000

    Dagens klokke

    Lufter Reduced'en i dag!
  13. Kenny1000

    Alternativ til Daniel Wellington.

    Må så meg helt enig her, og enda har du noen kroner igjen å skjemme henne bort med ref budsjett Må ærlig innrømme at jeg aldri har hatt en Orient i hendene så kan ikke gå god for kvalitets følelsen, men med det antallet som florerer rundt her på TS så kan det umulig være så "gæli", og går nok...
  14. Kenny1000

    Endelig... Post nr.1000!

    Gratulerer x 2! Denne er bare vanvittig flott.
  15. Kenny1000

    Dagens klokke

    Allværsur trengs i dag ser jeg, Master`n gjør nok den jobben med glans.
  16. Kenny1000

    Black is the new Black

    Gratulerer, meget ryddig og pent!
  17. Kenny1000

    Fra Iron til Gold-man

    Helt rått, vanvittig flott! Gratulerer;)
  18. Kenny1000

    Alle gode ting er tre

    Gratulerer og 3 x hurra! Liker veldig godt den Tudor`en må jeg si....
  19. Kenny1000

    Ny tøffing

    Grattis med ny barsking!
  20. Kenny1000

    Dress ur i boks!

    Gratulerer med flott FC!