Søkeresultater

  1. Kenny1000

    Det var da som...!

    Gratulerer!
  2. Kenny1000

    Erfaringer med WatchWinderWorks

    Mulig jeg tar feil, men det ser ut som om Boxy er produsent av flere av winderene i Beco sin portefølje. De er i alle fall svæææært like, men har ulike modellbetegnelser. Ser forøvrig ut som om "Boxy Brick" er på vei ut av sortiment og erstattes med Fancy Brick. Den er forøvrig "Product of...
  3. Kenny1000

    Irish unboxing

    Grattis med barsking, kler Nato godt!
  4. Kenny1000

    Unboxing - sort og rød eske...

    Gratulerer med stilren og clean dykker, finfin den!
  5. Kenny1000

    Utpakking av en APe

    Grattis med flott ur, og en imponerende samling! Deilig å ha en liten leilighet i skuffen:mrgreen:
  6. Kenny1000

    Endelig

    Enig med @moses, men jeg passer på å pakke inn slike investeringer på en varsom måte :mrgreen: Grattis med finfin Panerai!
  7. Kenny1000

    Endelig tilbake i galskapens verden!

    Oooooooh! Vakkert, gratulerer så masse.
  8. Kenny1000

    Guilty pleasure

    Gratulerer med ny tøffing!
  9. Kenny1000

    VintageVDB 12000m

    Her var det jo en del snacks! Noe spesielle kasser, men kanskje det er de som falt i smak når jeg tenker meg om. Litt utenfor boksen. GMT`en var passelig snasen, utrolig rent og pent design og uttrykk. Noen som har noen ide om prisnivået her?
  10. Kenny1000

    Nytt medlem med ny klokke

    Gratulerer med finfin Aqua Terra. Fresht med litt farge, likte den!
  11. Kenny1000

    If you were skiing here tomorrow...

    Gratulerer! Denne var ny for meg, likte den veldig godt.
  12. Kenny1000

    Half hunter - demi hunter

    Gratulerer med ett flott og spesielt ur, og takk for finfin presentasjon:D
  13. Kenny1000

    Noe gammelt japansk stål.

    Grattis med tøffing!
  14. Kenny1000

    Litt glede i eksamenshverdagen..

    Snakk om å ta seieren på forskudd :eek: Uansett, grattis med flott GMT!
  15. Kenny1000

    Mitt første klokkekjøp på Sonen

    Gratulerer :mrgreen:
  16. Kenny1000

    Ikkje heilt etter planen

    Gratulerer med vakker JLC! Sitat av Mr. Bruce Lee, dog var det sikkert ikke armbåndsur han spesifikt hadde i tanken, men funker likevel. Simplicity is the key to brilliance
  17. Kenny1000

    Automatisk ur i budsjettklassen, min første sådan.

    Gratulerer med finfin dykker :eek:
  18. Kenny1000

    Økomilpilbeater

    Grattis! Syntes den der var helt innafor, og kledde nato`en perfekt.
  19. Kenny1000

    Prozac

    Gratulerer, pen sak det der :eek:
  20. Kenny1000

    En drøss med vintage-klokker...

    Utrolig flott Breitling! Disse gamle er absolutt "my cup of tea" :cool: