Søkeresultater

  1. Kenny1000

    ENDELIG kom den!

    Gratulerer, virkelig flott denne!
  2. Kenny1000

    Plutselig dukket en grail opp...

    Gratulerer med supernice JLC!
  3. Kenny1000

    Enhver klokkesamling må vel inneholde...

    Gratulerer så masse med en legende av ett ur! Denne har jeg selv høyt på listen for 2015. Og takk for flotte pics, tvilere blir fort troende med en slik presentasjon!
  4. Kenny1000

    God jul(ld) :)

    Gratulerer med flott Longines! Må se å få testet en slik på nyåret.
  5. Kenny1000

    Nissen kom sannelig med en Grail i kveld...

    Gratulerer!
  6. Kenny1000

    Blå!

    Gratulerer, lekker sak det der!
  7. Kenny1000

    Erfaringer med WatchWinderWorks

    Jeg har en Boxy Fancy på vei i posten, mini review kommer. Tipper disse er temmelig like, med unntak av design/ utvendig plast.
  8. Kenny1000

    Det enkle er ofte det beste.

    Gratulerer, flott ur. Bra med bang for the Buck der ;)
  9. Kenny1000

    Førjulsgøy

    Gratulerer med nytt!
  10. Kenny1000

    Unboxing av Mondaine Stop2Go

    Grattis! Kul klokke med tøff komplikasjon, om man kan kalle det for det. Rem satt som et skudd også!
  11. Kenny1000

    Min første post og unboxing på tidssonen

    Grattis med flott Speedy! Denne står passelig langt opp på listen min også, og skal inn i boksen på ett eller annet tidspunkt.
  12. Kenny1000

    Min tredje Seiko!

    Gratulerer så masse! Hadde gleden av å prøve en slik på hånda hos min lokale klokke pusher for en liten tid tilbake, og makan til kvalitetsfølese skal man jaggu lete lenge etter til den prisen.
  13. Kenny1000

    En trøkk 16 med nogo åtti

    Gratulerer!
  14. Kenny1000

    Ny billig beater (Seiko Orange Monster)

    Gratulerer med fet beater!
  15. Kenny1000

    Bamsemums og Troika er godt, men liker Stratos bedre.

    Grattis, med råtøff Zenith, så lenge det varte. Rakk ikke gratulere før den var flippa, litt av ett tempo på deg nå for tiden(?).
  16. Kenny1000

    Rød + Vin + Greg = Sant (igjen)!

    Digger den der, virkelig ett smykke. Gratulerer!
  17. Kenny1000

    WIS-unboxing shady car dealer style

    Grattis med flott vintage GMT!
  18. Kenny1000

    Første utboxing/unwrapping på sonen - julegaven fra nissen kom tidlig!

    Gratulerer med finfin GMT, allerede tidenes jul for din del antar jeg ;-)
  19. Kenny1000

    Japansk general i huset.

    Gratulerer med snasen dykker! Digget viserne på denne:cool:
  20. Kenny1000

    Mitt navn i sertifikatet. Får passe på den i en generasjon da.

    Vakkert, gratulerer så masse!