Søkeresultater

  1. Kenny1000

    ...

    Gratulerer med flott klokke! Enig med asylantene her, gjør seg svært godt på Nato.
  2. Kenny1000

    Stål

    Gratulerer!
  3. Kenny1000

    Litt av en utpakking...

    Grattis med nydelig Omega! Fornuft og glede henger som kjent godt sammen. Der det mangler fornuft, er gleden størst! Her er nok forholdet 10/90%?
  4. Kenny1000

    Lillebror har kommet

    Gratulerer med flott tilskudd til familien.
  5. Kenny1000

    Et år med venting, nå unboxing av en evig klassiker ass! Nei ikke den da...

    Najs!! Grattis med flott Omega!
  6. Kenny1000

    Svak impulskontroll

    Gratulerer! Vakkert, rett og slett vakkert :p Denne ER i mine planer for året, bedre allrounder skal man lete lenger etter imo!
  7. Kenny1000

    .

    Grattis! Stilig meg visere som stikker seg litt ut, passet bra til skiven(e).
  8. Kenny1000

    Stor skute ønskes kjøpt

    Grattis, lekker sak det der!
  9. Kenny1000

    Min nye reisekamerat.

    Gratulerer med finfin Seiko! De kan sine skiver disse japanerene:cool:
  10. Kenny1000

    Evig eies kun det tikkende...

    Gratulerer med nytt!
  11. Kenny1000

    Sveits vant, igjen..

    Grattis med finfin flyver!
  12. Kenny1000

    1. Mål for året er oppfylt

    Grattis! Stått på min liste også en stund, og ble som deg, overbevist av svensken om dette er ett godt kjøp.
  13. Kenny1000

    En STOR og vendbar.

    Gratulerer med flott JLC!
  14. Kenny1000

    Festklokke!

    Nice! Sprekt fargevalg, og så absolutt innafor. Gratulerer :o
  15. Kenny1000

    Første unboxing

    Grattis med flott Speedy!
  16. Kenny1000

    Konkurranse: Kan du klokken?

    Dere har helt rett begge to @lobergen og @TubaTom @lobergen - Giddi up, din tur!
  17. Kenny1000

    Konkurranse: Kan du klokken?

    Var ikke meningen å være skikkelig ass altså @akr @TubaTom! Men la gå, quizmaster har talt. Her kommer neste.. EDIT: Vil ha produsent og modell.
  18. Kenny1000

    Konkurranse: Kan du klokken?

    Carl F. Bucherer PATRAVI ChronoGrade, hvis man skal være pinlig korrekt?
  19. Kenny1000

    Konkurranse: Kan du klokken?

    @havard - Du har rett i at det er en Spring Drive GMT, men modellen heter SBGE001, som @akr helt korrekt har svart. @akr - You`re up!
  20. Kenny1000

    Konkurranse: Kan du klokken?

    Make & model?