Søkeresultater

  1. Kenny1000

    Dagens klokke

    Har besøk av denne stålklumpen i aften! Breitling Rattrappante vs Lemania Supercompressor.
  2. Kenny1000

    En fortelling om en lang drøm

    Grattis med flott AT! Den der funker til alt fra pysj til dress :D
  3. Kenny1000

    Dagens klokke

    Vintage Wednesday eller Oldtimer Onsdag (?) Lemania får seg uansett litt frisk luft i dag :-)
  4. Kenny1000

    Lillelillelørdag snop :) utpakking.

    Gratulerer med nytt og spennende ur. Ser ikke dette så ofte :cool:
  5. Kenny1000

    Legende, grail, sommerklokke - skal den tas vare på til neste generasjon?

    Gratulerer! Jeg er ledig for adopsjon any time, om du bestemmer deg for at denne bør gå i arv :D
  6. Kenny1000

    Dagens klokke

    Speedy Tuesday startes på terrassen i deilig morgen sol! En god og tikkende dag ønskes dere alle :-)
  7. Kenny1000

    Dagens klokke

    I dag fikk bronse klumpen henge med på tur.
  8. Kenny1000

    Dagens klokke

    Dagens bursdagsklokke. Tidlig hjemme, men sånn er det med småtroll. Nyter de siste timene med sol på terrassen!
  9. Kenny1000

    Dagens klokke

    Dagens, med litt Forfriskninger attåt...
  10. Kenny1000

    Vis oss din Seiko!

    Dette må jeg vise samboeren, hun mener nemlig at jeg har altfor mange klokker! Jeg har jo bare en ensom Seiko i min boks :eek: Helt rått skap du har der!
  11. Kenny1000

    Vask og rens

    Ok. Takk for tilbakemelding, da hopper jeg på Level 1 jeg også. Blir gøy, viste ikke om dette tilbudet før jeg var hos Sutterud her om dagen. Jeg har akkurat kjøpt inn noe verktøy hos en av grossistene her i Oslo, ble nødt å knipe igjen øynene litt når summen kom på bordet, men fikk god hjelp...
  12. Kenny1000

    Dagens klokke

    Denne har blitt sparsommelig brukt det siste året. Nå tilbake på lenke, og tror jaggu den kommer til å bli flittigere brukt i fremtiden. For ett par år siden føltes denne fryktlig liten, nå derimot, er den helt ok.
  13. Kenny1000

    Dagens klokke

    Til barsk dykker å være, var den ehhh... annerledes!? Men, på en eller annen snodig måte så funka det, eller?? :eek:
  14. Kenny1000

    60- og 70-talls dykkere, en tråd i klokke-pornografiens tegn (les: masse bilder)

    Ikke tradisjonelle dykkere med dreibar bezel, men dykker er de likevel. To brødre her altså, ulike skiver men innvendig hos de begge tikker Lemania`s cal 3000. Kassene er også like, og av typen EPSA Super Compressor. Ikke oppgitt noen maks dybde på noen av de, men øverste og yngste av disse...
  15. Kenny1000

    Morning my love [Vintageunbox]

    Gratulerer med flott klokke, og tydeligvis kul kone!
  16. Kenny1000

    Vask og rens

    Utrolig kult @ZuluFX! Du er noen skritt foran meg, jeg er i oppstarten her selv :D Vurderer også å melde meg opp til TZ kursene selv. Har du kommet i gang der og hva er dommen så langt?
  17. Kenny1000

    Kokkekniver

    Det der var jo bare ett sykt fett oppsett @Zawatch Dette får mine guide rails til å blekne litt, for å si det pent. Må lese meg litt opp der ser jeg. Ett spørsmål, er de ulike stener for ulike materialer/ kniver eller er det meningen at alle inngår i prosessen fir hver kniv?
  18. Kenny1000

    Kokkekniver

    @Skovdahl Slipesteiner får du i de fleste kjøkkenutstyr butikker med litt respekt for seg selv. Guide rails derimot, er ikke hyllevare på Jernia akkurat. Jeg kjøpte mine av en grossist på en Storhusholdningsmesse, men ett kjapt søk på webben så fant jeg de også tilgjengelig for menigmann. Her...
  19. Kenny1000

    Kokkekniver

    @Skovdahl, slipper vel selv? Ett sett med guide rails for korrekt vinkel på eggen og en to sidig slipestein så har du mental hygiene en gang i måneden. Jeg sendte bort tidligere, men jeg syntes jeg får bedre resultat på kjøkkenbenken hjemme på egenhånd.
  20. Kenny1000

    Dagens klokke

    Speedy tirsdag igjen - Den reduserte på ren og pen lenke.