Søkeresultater

  1. Kenny1000

    Tissot LeLocle Automatic

    Grattis med flott Tissot!
  2. Kenny1000

    2 nordstjerner...

    Gratulerer så masse! Ender opp på TV3, så kommer jeg og kjøper denne på loppisen du må holde for å dekke inn alle kortene du har makset :D
  3. Kenny1000

    Certinaen som "ble" til en Seamaster...

    Grattis med flott PO!
  4. Kenny1000

    En god allrounder

    Gratulerer så masse med flott Seamaster!
  5. Kenny1000

    Dypdykk i klokkeverden

    Gratulerer!
  6. Kenny1000

    Gårsdagens klokke

    Ikke akkurat gårsdagens, men fra forrige helg. Squale`n fikk være med på ferie i år så her er ett par shots fra Lofoten og Helgelandskysten. På vei ned fra Blåtind, Svolvær og omegns høyeste topp. Tror du ikke jeg glemte av å knipse bilde helt på toppen da! Vurderte ett sekund å gå opp igjen...
  7. Kenny1000

    Tilbake til start

    Gratulerer, denne var skikkelig kul! Har fortsatt tilgode å ha en Aquatimer i boksen, men bildet av den har surret rundt i hodet siden jeg første gang Kom over en hos Alf Lie i 2007 eller deromkring.
  8. Kenny1000

    UnNorgespakking

    Gratulerer med flott vintage Omega! Og min personlige mening, behold skiven som den er:D
  9. Kenny1000

    Klokken jeg egentlig aldri skulle skaffe meg

    Gratulere med riktig Daytona!
  10. Kenny1000

    Årets sommerklokke: Erroyl Heritage Royal 300

    Grattis! I mangel av blåfarge på himmelen regner jeg med du har stirret på klokken i sommer :eek:
  11. Kenny1000

    Første på Sonen?

    Grattis, den der var ordentlig kul!
  12. Kenny1000

    Enkel Quartz fra Certina

    Gratulerer med flott Certina!
  13. Kenny1000

    One more....

    Grattis med nytt! Hvordan er følelsen av lenken på disse egentlig?
  14. Kenny1000

    "From the Boardroom to the Beach"

    Vakkert! Den dekker så enormt mange kategorier at det er nifst:eek: Gratulerer så masse!
  15. Kenny1000

    Pakke fra Lervik ...

    Gratulerer med fin SD.
  16. Kenny1000

    Fikk pakke på døra i dag.

    Gratulerer med en "obligatorisk" og klassisk Japaner.
  17. Kenny1000

    Vintage unboxing

    Grattis, denne var dødskul! jeg hadde også gått for skinnrem her tror jeg.
  18. Kenny1000

    Enda en Omega..

    Gratulerer med flott SMP!
  19. Kenny1000

    Hadde sykt lyst på klokke

    Grattis med flott klokke, super unboxing og ikke minst ny arving!