Kjenner meg veldig godt igjen her, har (hatt) akkurat samme forelskelsen og den kom plutselig, på nettopp en flyplass :eek:
Kult at du realiserer, det beviser jo at "den første" ofte er den rette.
Gratulerer!
@morbra er etter mitt skjønn en real good guy! Klokken var på plass tidligere enn ventet, med andre ord på årets budsjett, så ingen planer for neste år i fare. Julehilsen i pakken gir pluss poeng.