Søkeresultater

  1. Kenny1000

    Første unboxing på sonen

    Grattis med en flott klassiker!
  2. Kenny1000

    USS Nautilus - Operation Sunshine

    Enkelt, og vakkert! Gratulerer :D
  3. Kenny1000

    Endelig noe nytt

    Nice, gratulerer!
  4. Kenny1000

    Utpakking av min grail

    Helt sheriff!! Gratulerer :D:confused:
  5. Kenny1000

    Dagens vintage-kjøpetips (med vurderinger og diskusjoner)

    http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3035/vara/1201708 Holy moly! Hadde jeg bare hatt fornuft nok til å brenne så mye penger på en Vintage usett :eek:
  6. Kenny1000

    En forsinket unboxing av en sjelden sak

    Grattis! Står min "bucket list" den der, utrolig kul!
  7. Kenny1000

    Dobbel fra Japan!

    Gromt! Og enig med @Nessuno79 , den der SKRIKER etter sort mesh!
  8. Kenny1000

    Unboxing

    Den der var finfin, grattis!
  9. Kenny1000

    Endgame

    Vakkert! Gratulerer så masse...
  10. Kenny1000

    En 'dypvannsfisk' hilser på.....

    Nice! Grattis:cool:
  11. Kenny1000

    Dagens klokke

    Bronseklumpen fikk henge med på kontoret i dag. Sklir ikke akkurat enkelt inn under mansjetten, men det går :eek:
  12. Kenny1000

    Det manglet noe... Hvit skive!?

    Grattis, denne var finfin. Er det emaljert skive på denne?
  13. Kenny1000

    Min første unboxing

    Grattis med finfin chrono!
  14. Kenny1000

    Legendarisk dykker...

    Gratulerer så mye!
  15. Kenny1000

    En perfekt søndagsmorgen

    Grattis med finfin polar!
  16. Kenny1000

    Første unboxing og første "skikkelige" klokke

    Grattis med flott Tudor!
  17. Kenny1000

    En drøm går i oppfyllelse - OMEGA Aqua Terra

    Gratulerer med flott Omega!
  18. Kenny1000

    Failure is not an option!

    Gratulerer, denne MÅ beholdes. Selg unna hagemøblene eller noe annet ufornuftig hvis det skulle knipe :eek::D
  19. Kenny1000

    En litt sjelden godsak fra det glade 70-tallet - part II

    Oooh nice, gratulerer!