Søkeresultater

  1. Kenny1000

    Avsluttet 18mm reimer

    Åpner med kr 100
  2. Kenny1000

    Avsluttet Lot med remmer

    750
  3. Kenny1000

    Bilspotting

    Utrolig mye snacks på Rudskogen i dag :cool:
  4. Kenny1000

    Trukket Omega Seamaster 2298.80

    Er på jakt etter en 2298.80. Ta kontakt for en prat om du har eno_O
  5. Kenny1000

    Hva lytter dere til om dagen? (Youtube-videoer)

    Kruder & Dorfmeister - K&D Sessions Ikke mange "album" som har vært med meg på like mye som dette. Tror jeg har kjøpt i alle fall 3 ex av fysiske medier opp i gjennom årene... Funker til alt, absolutt alt. Volumet styrer liksom stemning... Magisk.. Hører nå at lydkvalitet på tuben ikke er...
  6. Kenny1000

    Vårt daglige brød

    Surdeig på hvete, aka "Sure Sture", klar for å gjøre jobben sin :cool:
  7. Kenny1000

    Kan man ha for mange Seiko?

    Grattis! Boksen har ALLTID plass til en Seiko til. PS! Jeg har en SKX007 som muligens kommer til salgs, med masse remmer og snadder :cool:
  8. Kenny1000

    Endelig!

    Gratulerer med flott Speedy! Beundringsverdig fokus på målet, så ett stort grattis med endelig å ha oppnådd dette:) Har du noe nytt mål i kikkerten??
  9. Kenny1000

    3 år siden sist unboxing

    Grattis, og for en duo!
  10. Kenny1000

    Første, men forhåpentligvis ikke siste, unboxing

    Grattis med finfin Seiko!
  11. Kenny1000

    Vårt daglige brød

    Gøy se det finnes flere bake geekso_O Personlig er er jeg bitt av surdeigs basillen, og har det siste året utelukkende bakt med dette. Bytt ut gjær med surdeig, doble hevetiden så får du noen helt magiske bakverk. Tar dog litt tid å få frem en skikkelig surdeig, tror jeg brukte 3-4 måneder før...
  12. Kenny1000

    Dagens klokke

  13. Kenny1000

    Vis oss din Seiko!

  14. Kenny1000

    Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

    Takk for ryddig og kjapp handel @navnetmitt 100% GG der altså.
  15. Kenny1000

    Avsluttet SKX007 GMT mod - 2018 - ingen minstepris

    Starter ballet med kr 500
  16. Kenny1000

    Lemania Regatta

    Grattis med ett flott arvestykke! Finnes masse god info om disse på nett, blant annet her: http://www.regatta-yachttimers.com/brands/lemania/ Jeg har selv en Aquastar Regate fra samme epoke. Hadde jeg fått valget, ville jeg lett byttet den med en som din, altså brandet med Lemania på skiven.
  17. Kenny1000

    Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

    Samme gode tilbakemelding til @Preacher :) Takk for handelen.