Søkeresultater

  1. Kenny1000

    Den store FOTO-grafitråden

    På vei mot Vikstranda på Vestvågøy i Lofoten. Norge på sitt aller beste, imo.
  2. Kenny1000

    Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

    Kvalitetstid på Vikstranda i Lofoten.. Bra timet ferie, som alltid☀️
  3. Kenny1000

    Omega Seamaster-tråden

    Skjært to nydelige fileter med clasp’n
  4. Kenny1000

    Omega Seamaster-tråden

    Toolwatch. Punktum.
  5. Kenny1000

    Dagens klokkebakside

  6. Kenny1000

    Dagens klokke

  7. Kenny1000

    Dagens klokke

    Takker, veldig happy med den! En bra fangst fra eBay, komplett med nøttetre boks og litt papirarbeider. Det er en Lorenz (Italiensk brand, swiss made) fra midt 90 tall, tipper jeg. Modellen blir kalt «chrono sub» og har ett Lemania 5100 verk tikkende på innsiden, altså ett chronograph verk med...
  8. Kenny1000

    Dagens klokke

  9. Kenny1000

    Æ har fire fine lænestola

    Noen som kan si noe om comforten i en Pernilla 69 fra Dux? Av en eller annen grunn så treffer den noe i meg.. Litt sær og passer kanskje best på ett gamlehjem, men jeg har altså en rar craving på akkurat en slik.
  10. Kenny1000

    Dagens klokke

  11. Kenny1000

    Dagens klokke

  12. Kenny1000

    Solgt Certina DS PH200

    Jeg rydder litt plass i boksen og ser at denne desverre nå må vike. Klokken er en Certina DS PH200 fra midten av Desember 2018 (?) Impulskjøpt av meg hos Protid Urmagasinet (het strengt talt Thune, men for meg er de Protid) i Ski, og alt som fulgte med klokken da, er med også nå. Nato rem er...
  13. Kenny1000

    Omega Seamaster-tråden

    Dagens klokke passer vel greit her også. Tre års leting er endelig over, denne godbiten kom i mitt eie i dag :cool:
  14. Kenny1000

    Dagens klokke

  15. Kenny1000

    Trukket Omega Seamaster 2298.80

    Kjøpt, endeeelig!