Søkeresultater

  1. Kenny1000

    Dagens vin

    Luft den godt, det hadde den veldig godt av. Enorm forskjell på første og siste munnfullo_O
  2. Kenny1000

    Dagens vin

    Samme her! Særdeles god opplevelse..
  3. Kenny1000

    Tips til lett fôret ytterjakke / parkas

    Denne ble med meg hjem i dag. https://no.daleofnorway.com/yr-weatherproof-woolshell-herrejakke?gclid=EAIaIQobChMIztqL442p5QIVxqoYCh0oigSVEAQYASABEgKYbfD_BwE Norskprodusert, ull, vannavvisende og ganske kul syntes jeg i alle fall. Magneter fremfor knapper, var litt skeptisk, men funker bra.
  4. Kenny1000

    Kokkekniver

  5. Kenny1000

    Kokkekniver

    Jeg har vært innom mye forskjellig opp gjennom årene, og har således gjort meg noen erfaringer. Det har vært alt fra Type 301 fra Edge, Global, Victorinox til mer "kostbare" brands som Kai Shun, Miyabi og MAC. Knivene fra de tre siste har jeg fortsatt i knivblokken, og de brukes i ny og ne, men...
  6. Kenny1000

    Dagens klokke

  7. Kenny1000

    Dagens vintage

    90 tallet er vel gammelt nok?
  8. Kenny1000

    Dagens vintage

    Riktignok gårsdagens bilde, men den et på lanken i dag også..
  9. Kenny1000

    Dagens klokke

    God fredag, alle sammen!
  10. Kenny1000

    Eternamatic 1000 2000 3000

    Flott samling @Eternamaniac Jeg har en Eterna i samlingen, og den brukes kun ved spesielle anledninger.
  11. Kenny1000

    Avsluttet Lambert bros lommeur 14K

    Kontakt et opprettet med selger og det er dialog om en minnelig løsning.
  12. Kenny1000

    Avsluttet Lambert bros lommeur 14K

    «Radio silence» er sjeldent noen god løsning, og her mener jeg selger kunne løst floka ved å kommunisere noe på ett tidlig tidspunkt. For eksempel når han ble gjort oppmerksom på at han faktisk hadde satt i gang en auksjon, uten tidsbegrensning og minstepris. Jeg var den «heldige» vinneren av...
  13. Kenny1000

    Omega Seamaster-tråden

  14. Kenny1000

    Dagens klokke

  15. Kenny1000

    Dagens klokke

    Dagens dobbel av en gammel Lorenz med Lemania 5100. Love it :p
  16. Kenny1000

    Avsluttet Lambert bros lommeur 14K

    Han kan jo bare prøve seg på å selge lommeuret mitt her, eller noe annet sted for den saks skyld! It’s mine! Pokker heller da, og jeg som har ønsket meg ett pent lommeur i gull og greier
  17. Kenny1000

    Avsluttet Lambert bros lommeur 14K

    Ingen PM enda, og heller ingen svar på PM jeg sendte etter auksjonsslutto_O
  18. Kenny1000

    Avsluttet Lambert bros lommeur 14K

    Har noen fått noe tilbakemelding fra @Bkortve ? Snaue 6 timer igjen her nå..
  19. Kenny1000

    Avsluttet Lambert bros lommeur 14K

    Kr 1.250