2017 årgangen av denne PN’n var sterkt medvirkende til at jeg fikk øynene (nesen og ganen) opp for nord amerikanske produsenter. Denne innfrir forventningene og oppleves som frisk og saftig, smaker av røde bær, kanskje litt mer fat enn forgjengeren, god og lang ettersmak. Det blir i alle fall...