Søkeresultater

  1. lobster

    Jaeger-LeCoultre-tråden

    Utrolig fint, gratulerer så mye!
  2. lobster

    WTF! - unboks uten boks

    Gratulerer så mye!
  3. lobster

    Den store fotballtråden!

    Hmmm... http://www.klubbklokker.no/butikk/vif-klokker
  4. lobster

    Endelig min tur igjen...

    Gratulerer så mye!
  5. lobster

    Første dag i resten av mitt liv

    Gratulerer! :)
  6. lobster

    Den store fotballtråden!

    Heldigvis har United noe å spille for i siste kamp. Forhåpentligvis tar de seg av Hull slik vi klarer oss selv med tap :)
  7. lobster

    Den store fotballtråden!

    Neida, du er ikke alene om å være dum. Howay the lads!
  8. lobster

    Unboksing av noe jeg ikke skulle ha kjøpt.

    Gratulerer med flott klokke! :)
  9. lobster

    Grail på plass!

    Gratulerer så mye!
  10. lobster

    Endelig! Unboxing-debut - grunnsteinen er på plass.

    Gratulerer :)
  11. lobster

    "Ny" Rolex sommerklokke

    Gratulerer:)
  12. lobster

    En Daytona, sådan som en Daytona ska vara...

    Gratulerer med flott klokke! :)
  13. lobster

    Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

    Utførte nettopp en hyggelig handel med @kjellkristian . Tid til en liten klokkeprat ble det også.
  14. lobster

    The perfect beater!

    Gratulerer så mye :)
  15. lobster

    Veien til Master-uret

    Gratulerer med tøff Speedmaster :)
  16. lobster

    En ny Grand Seiko här på TS!!!

    Gratulerer!
  17. lobster

    Seamaster Aqua Terra Co-Axial m/ blå skive tips?

    Den nye med Master Co-Axial verket er vel den også noe dyrere enn den forrige. Ref nr 231.10.42.21.03.001 er ikke den "nye". Bare til info :)
  18. lobster

    Longines Hydroconquest - gammel eller ny modell?

    Gratulerer med ny klokke på vei!
  19. lobster

    Longines Hydroconquest - gammel eller ny modell?

    Kan legge til at den gamle modellen også har polerte midtledd på lenka, mens den nye har børstet stål på hele. Også et element å ta stilling til :)