Ja jeg er faktisk på de tankene, Speedy er ett visuelt veldig tiltalende ur men den blir dessverre litt for liten på lanken min til at jeg blir overbevist om å beholde den......
Takker for alle hyggelige tilbakemeldinger, dukker stadig opp overraskelser i den gigantiske boksen :-)
Fant plutselig en stor bruksanvisning for hvordan bytte reim/lenke samt en bok om historien til Speedmaster.
Kan ikke skryte nok av boksen (å klokken selvsagt)
Klokken er særdeles fotogen...
Vil ikke si at den er så mye tykkere, men den er laget i ett helt annet materiale som føles bedre mot huden (myk og god :) )
Edit: målte den nå å tykkelsen er ganske nøyaktig 1mm (x2 under klokka da)
@MrMstone:
Takk takk, førsteinntrykket er jo at den er "liten" (kanskje forventet etter 45,5mm PO) men jeg håper jo at den "vokser" på meg :)
Hvis ikke så er det bare å få fatt i en ny PO.....