Søkeresultater

  1. Jone

    Dagens klokke

  2. Jone

    Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

    Takk til @KipN for hyggelig handel. Absolutt GG
  3. Jone

    Dagens klokke

  4. Jone

    Dagens klokke

  5. Jone

    Tudor-tråden

    Vil anta at det er pluss moms ja. Hadde en vanguard gummireim til BB58’en jeg hadde og den var veldig bra 👍🏻 Personlig så ville jeg heller hatt vanlig spenne enn den de har lagt på her, men den ser jo bra ut likevel
  6. Jone

    Vis oss din Rolex GMT

    Den er særs vellykket til tross for sine feil den der @Gin
  7. Jone

    Tudor-tråden

    endelig ett alternativ til OEM Tudor for BB41 Monochrome (og den røde METAS BB'en) https://vanguardstraps.com/products/black-bay-41-pro-rubber-strap
  8. Jone

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    Karbid er slitesterkt men ikke nødvendigvis skånsomt....
  9. Jone

    Dagens dårligste kjøp

    Begynte på HBO 11 000,- for ett par dager siden
  10. Jone

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    https://www.ail.no/skyvelare?size=36
  11. Jone

    Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

    @Rabagast er en GG som absolutt kan anbefales å handle med 👍🏻
  12. Jone

    Dagens klokke

  13. Jone

    Personlig bilskilt?

    Har du tenkt på hvilket skilt du skal ha da?
  14. Jone

    Personlig bilskilt?

    De har jo nullrente, ergo gratis bil 🤣
  15. Jone

    Dagens klokke

  16. Jone

    Solgt Tudor Black Bay 41 Monochrome

    bump med ny pris!
  17. Jone

    Solgt Tudor Black Bay 41 Monochrome

    2024 Modell Norsksolgt (Lervik Ur) Pent brukt, komplett sett med kvittering Tørre fakta fra produsent: Case
: 41mm steel case with polished and satin finish
 Lugs: 21mm lug width
 Case thickness: 13.6mm Waterproofness
: Waterproof to 200m (660 ft) Bezel
: 60-minute unidirectional bezel in...
  18. Jone

    Urmaker Bjerke

    Blir solgt en del klokker ja
  19. Jone

    Dagens klokke

  20. Jone

    Symptomene har meldt seg. Det frister å bli en "OWG", men finnes det en klokke som gjør det mulig?

    Jeg har vært en OWG noen år nå, og det funker aldeles strålende. Hadde BB58 Blue i ett år og byttet til BB41 Monochrome ifjor. Jeg har ro i sjelen samt opprettholdt en god del av interessen ved å kun ha en klokke om gangen. Det vil si at jeg fortsatt er åpen for å bytte til noe annet, men ikke...