Etter en måneds tid på armen må jeg bare berømme Omega for å ha klart å lage en såpass potent diver i en så kompakt totalpakke.
Jeg heller mot å si at dette er den beste PO’en som er produsert!
Ett prakteksempel på å ikke bare se på størrelsen for så å avskrive den.
39,5mm dia (på bezel ;) )...
Kjøpte denne til min datter til hennes konfirmasjon i år (i tillegg til bunad, sølv og selskap så ble det nok den veien….)
Pen enkel quartz klokke hvor jeg slipper å trekke den opp samt stille den hver gang hun skal bruke den 😉
De som husker og de som vet kjenner godt til min forkjærlighet for Omega Seamaster Planet Ocean.
Jeg har hatt de fleste utgavene og noen i flere omganger (cal 2500 i 42 og 45,5mm, cal 8500 i 42 mm, cal 8900 43,5mm)
Og nå har jeg fått tak i en cal 8800 39,5mm
PO er en klokke som i alle...