Søkeresultater

  1. Jone

    Trukket Omega Seamaster Planet Ocean cal 8500 42mm

    som tittel sier
  2. Jone

    Solgt Omega Seamaster 300 Master Co-Axial

    Merke, modell og år: Omega Seamaster 300 Master Co-Axial Ref. 233.30.41.21.01.001 2015 modell Kjøpt hos Protid Sandvika Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand: Urverk Omega Caliber 8400 med 60 timers gangreserve Klokken fremstår som meget pen og velholdt, lite bruksmerker og minimalt med...
  3. Jone

    GTG Stavanger

    Noen bilder ifra gårsdagen
  4. Jone

    Omega Seamaster-tråden

  5. Jone

    Klokkespotting

    Har du spottet din egen klokke? Det er jo fantastisk :p
  6. Jone

    Dagens klokke

  7. Jone

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Sa en mann som ikke har sett lyset......
  8. Jone

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Hva synes herren om Harahorn?
  9. Jone

    Dagens klokke

  10. Jone

    Dagens klokke

    Casual Friday
  11. Jone

    Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

    Ja @Pippen ikke de store summene involvert, men absolutt GG ;)
  12. Jone

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Kalles det ett problem om vi begynner med en "Dagens GT" tråd :p
  13. Jone

    Dagens klokke

    Foreløpig veldig fornøyd ;)
  14. Jone

    Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

    Ryddig handel gjort med @Havvo Betaling rett på konto som avtalt
  15. Jone

    Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

    Absolutt GG @MrFinale God og hyggelig kommunikasjon underveis
  16. Jone

    Dagens klokke

  17. Jone

    En tråd om GT – Gin & Tonic

  18. Jone

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Det er med GT som med så mye annet: det finnes ingen fasit og alt er lov ;) Det finnes mye frossen frukt i frysedisken som kan brukes som garnish, dette setter da også en fin smak på drinken etterhvert som det "smelter" (for å ikke snakke om hvordan bæret smaker til slutt når det har trukket...
  19. Jone

    Har du kvittet deg med CD-ene?

    Etter å ha saumfart Motorbørsen ;) Tenk hvor mye lettere annonsering har blitt etter Finn.no oppsto, slipper plutselig å vente i ukesvis på at "annonsen" skulle komme på trykk (med ett bilde og meget komprimert tekst :p)