Søkeresultater

  1. Jone

    Øl

    Vol.2 av NoName,No Nonsense IPA som vi har planer om å stille med i konkurranse i September
  2. Jone

    Dagens klokke

    Godt å se at noen tok ansvar :-) Gratulerer
  3. Jone

    Omega Seamaster-tråden

    8900 ble for stor for min smak..... Og for glossy, kombinasjonen glossy skive og blank bezel ble litt i overkant Trodde den skulle være innertier, men det ble en ‘strike out’ for min del.
  4. Jone

    Omega Seamaster-tråden

    Kryssposter denne her om folk er interessert i spenne med mikrojustering til sin Seamaster:
  5. Jone

    Den o' store Omega Speedmaster-tråden

    Jeg kjøpte denne spennen til min PO8500 hos Otteren og betalte 700,- ;) Fikk for øvrig denne oversikten tilsendt på mail:
  6. Jone

    Omega Seamaster-tråden

    1mm fra eller til ;)
  7. Jone

    Omega Seamaster-tråden

    Er jo nesten som kupp å regne disse to da @Loevhagen ;) SednaGold eller YG: ‭8102604960314‬
  8. Jone

    Omega Seamaster-tråden

    Da foretrekker jeg den «vanlige» sorte i gull ;)
  9. Jone

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    Bevisst strategi for enkelte dette dessverre ;) ;)
  10. Jone

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    Fantastisk.......
  11. Jone

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    Pga mistenkt status eller vakt?
  12. Jone

    Dagens klokke

    Akkurat nok annerledes til at jeg ikke klarer å se hvilken utgave dette er ;) Rød skrift på skiven, hvit tupp på sekundviseren samt farge på de første ti minuttene på bezel..... Enlighten me please! EDIT! Etter litt googling så fant jeg ut at dette er en Limited Edt. Sochi 2014 utgave :-)...
  13. Jone

    Øl

    Er noe helt eget med hjemmelaget leskedrikk ;)
  14. Jone

    Omega Seamaster Planet Ocean 600m 42mm

    Tenkte det var på tide å skrive en review av Omega Seamaster Planet Ocean 600m 42mm Dette er (sett bortifra Ploprof) Omegas tøffeste dykker med en WR på 600m. Klokken er som veldig mange andre moderne dykkerklokker laget med tanke på ett bredt bruksområde, denne passer vel så bra på...
  15. Jone

    Dagens klokke

  16. Jone

    Dagens klokke

  17. Jone

    Det begynte i 1755.

    Gratulerer med en nydelig klokke, og helt ærlig den peneste av den hellige trio IMHO!
  18. Jone

    Vacheron Constantin-tråden

    Nyyydelig! Gratulerer så mye
  19. Jone

    Omega Seamaster-tråden

    Perfeksjon!
  20. Jone

    Dagens klokke