Hei,
Jeg tror jeg ville skrevet det på kontoen for nervøsitet, ja. Om eksempelvis rotoren var løs, ville uret ganske raskt stoppe.
Om det kan være noen trøst, hadde jeg i årevis et ur jeg var litt nervøs for - verket var et Valjoux 7750 (som er notorisk høylytt, men det visste jo ikke jeg!)...