Søkeresultater

  1. O

    Dagens klokke

    Sinn 656. Har hatt denne siden 2008, fortsatt veldig begeistret.
  2. O

    Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

    -Jeg har ikke noe problem med ingeniørene. Jeg har et problem med økonomene som overprøver dem...
  3. O

    Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

    Vi har folk til slikt. Det er ikke denne gutten som setter seg oppå noen hundre tonn høyeksplosiver holdt sammen av en halv million komponenter produsert i sytten europeiske land - alle levert av den som kom med det laveste anbudet...
  4. O

    Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

    Perseverance. Ingeniørporno av tredje grad. Når vi ikke er opptatt med å finne nye måter å ta livet av hverandre på eller blogge om sminke, er det ikke grenser for hva vi kan få til. Mars!
  5. O

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    ...arvingen på fire har i sin iver etter å slukke lyset i går ettermiddag også slått av gulvvarmen på stua. Ganske hustrig nå som det er seksten blå ute. Fyr (i peisen) her!
  6. O

    Gullkorn fra Finn.no

    -Jeg har seriøst (kremt) lyst til å ringe fyren for å spørre om deloppgjør i bananer eller zimdollar kan være av interesse. Er det innenfor?
  7. O

    Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

    Forsøker å vise en Siemens-PLS hvem som bestemmer. Jeg har den største respekt for Siemens' ufeilbarlige hardware, men ærlig talt - Simatic? Et IDE som mangler alt mulig rart av hjelpemidler vi andre har tatt for gitt siden nittitallet. Akk.
  8. O

    Seiko Comex

    Den der er noe av det tøffeste jeg har sett på lenge. Fikk lyst på en slik en selv. :)
  9. O

    Omega dealere

    Nelvik i Ålesund avsluttet med Omega for 5-6 år siden eller noe slikt; da ble det ymtet frempå om at Omega hadde økt kravene til innkjøp fra forhandlerne ganske så vesentlig, slik at det ikke lenger var regningssvarende for en småbyurmaker uten nettbutikksatsing å fortsatt føre merket. Akk.
  10. O

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    -Og som vi alle vet - i den innerste, bakerste svovelpølen i helvete klarer de som kjører med tåkelys hele tiden akkurat såvidt å holde snuten over overflaten på svovelbadet. Dette kun siden de balanserer på skuldrene til telefonselgerne.
  11. O

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    -Jeg fikk en tysker i toeren en gang mens jeg satt i Toyotaen. Nærmere bestemt en BMW, som lå kloss oppi hengerfestet mitt og, da jeg måtte bråstoppe for en annen BMW som elegant frasa seg vikeplikten - vel, la oss si som så at Toyotaen stoppet raskere på glatta enn bimmeren gjorde. Et...
  12. O

    Gravering - Merket for livet eller et statement?

    -I Aberdeen har de frityrstekt Mars-sjokolade. I Stavanger? HHOSPV.
  13. O

    Gravering - Merket for livet eller et statement?

    -En nærliggende tanke for å drive gjøn med verden ville jo være å gravere 'Guangzhou kwality replica watch Co.' eller noe slikt bakpå...
  14. O

    Gravering - Merket for livet eller et statement?

    Gravér ivei! Med litt flaks gjør det uret til mer av et arvestykke for neste generasjon, og om planen uansett ikke er å flippe, er jo ikke eventuelt verditap noen bekymring.
  15. O

    Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

    Leser Harry Potter for arvingen. Han har pissepause.
  16. O

    Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

    Selvfangede (fra frysedisken) villreker fra Argentina. Chili. Hvitløk. Ingefær.
  17. O

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    Å glemme seg litt - rett etter å ha hakket liberale mengder chili, går jeg på dass for å mige. Uten å ha vasket hendene grundig først. 'nuff said.
  18. O

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    -Da jeg studerte i Trondheim, var frosne rør i omgangskretsen en gjenganger hver vinter; studenter bodde nå gjerne på hustrige hybler, og strøm var jo dyrt - så det frøs både titt og ofte. Siden rørene overveiende var stål eller kobber, hadde jeg og en kompis attåtnæring vinterstid på å rusle...
  19. O

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    -Fra Alfred Hupps fremmedordkurs: 'Katta-pult'. Fornøyd katt.
  20. O

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    -I feel your pain, osv. Katter er festlige dyr, de - men naboen har en katt som elsker å drite på plenen vår. Det gjør den, og innvendinger av typen 'Ungene mine vil ikke leke på plenen siden den er full av kattedrit' møtes med et 'Jamen, det er jo dyremishandling å holde den innendørs, og jeg...