Hei,
Husk at dere bør skifte datohjulet, også, ellers forsvinner mye av den rene looken på den hvite modellen.
Jeg er den lykkelige eier av en hvit GMT, og har ingen problemer med å skjønne at flere vil melde seg inn i den klubben, for det ER en nydelig skive. Det er dog ganske lite kontrast...