-Åh, jeg betalte mindre enn 7000 for det, ja. Ingen grunn til bekymring. (En 200mm f/4 micro-Nikkor, forøvrig - men jeg betalte ikke mye mindre enn 7000, jeg hadde ikke lyst til å fornærme fyren nok til at han heller trakk det, for jeg hadde jo lyst på objektivet, da...)