Ja, det er helt latterlig - jeg kikket nettopp i arkivet og fant ut at min 3572.50 (Hesalitt foran, safirglass bak, c.1863 inni) i 2009 kom på like rundt 14000kr levert på døra, ferdig momset, ubetydelig brukt fra en velansett eBay-selger i Japan.
Nå? Chrono24 mener noe optimistisk at jeg burde...