Bezel av for lenge siden :P Det var under med fruens nye Mac kjøkkenkniv (kjempepoppis) og smokk rett av :) Takk for gode tips, skal på butikken å kjøpe klor, update kommer :)
Det var jo helt perfekt!
Tør jeg spørre hvor lenge det var nedi gørret? Er det bare å sette en smørkniv i siden å vippe som om man mener det, å klemme hele greia i klor?
Toppmodellen for løping. Brukt på pinlig få turer, og er vel i praksis som ny å regne. (Tipper ca 10 turer) Usikker på om jeg finner esken, men har kabel og alt som følger med i boksen. Den er hvit :)
Litt info...
Etter å ha hatt min nye Seiko Sarb065 på armen noen dager må jeg si jeg er veldig fornøyd. Den har også de tre dagene et totalt avvik på 2 sekunder. Dette er mindre enn både Rolexen (3135) og El Primeroen (405) min. Utrolig for en klokke til 5000.
Ikke på hånden, men close enough. Min helt nye Sarb065 Cocktail time :)
Satt på ny skinnrem, og nå ser den ut som en million kroner. Utrolig mye klokke for pengene, og utrolig lekker IMO.