Søkeresultater

  1. Friks

    omega speedmaster reduced

    Er ikke så lenge siden jeg fikk tilbud om å kjøpe en for 9000,- her på sonen. Så også en på finn (kan ha vært den samme, til 10) Begge i god stand.
  2. Friks

    Vurdering av mine gamle Certina, Tissot og Seiko (m/bilder)

    Etter noen raske søk på finn og Chrono24, vil jeg tippe at Certinaen er verdt rundt 1500,- og Tissoten noe mindre. Bruksverdien er med andre ord høyere enn salgsverdien imho :)
  3. Friks

    Nye skispor tråkkes opp.....

    Sykt fin, men det vet du jo.
  4. Friks

    Svak impulskontroll

    Sykt fin. Grattis. Jeg har tatt bilde som skal bli forsiden på den internasjonale versjonen av "Nesten Velkledd" boken til Ivar Hauge Line, gjett hvilken klokke? :) https://www.facebook.com/219253978131610/photos/a.219774764746198.60590.219253978131610/703597786363891/?type=1&theater
  5. Friks

    Solgt Tidssonen Klokkeboks (6)

    Selger eller bytter min klokkeboks kjøpt her i webshopen. Rett å slett litt for stor for nattbordet mitt Ingen slitasje av betydning. Kan byttes i en slik, eller noe lignende. Selges evt for 800kr :) Har bare dette bilde for hånden, kan sende flere når jeg kommer hjem fra reise.
  6. Friks

    Kopier/fakes på Finn.no

    Skulle ha postet et screenshot, sorry :)
  7. Friks

    Kopier/fakes på Finn.no

    http://www.finn.no/finn//torget/annonse?finnkode=55573213&searchclickthrough=true
  8. Friks

    Kopier/fakes på Finn.no

    http://www.finn.no/finn//torget/annonse?finnkode=55524392&searchclickthrough=true
  9. Friks

    Bilspotting

    Det står vel strengt tatt en svart bak der og?
  10. Friks

    Seiko SARG011

    Kan jeg få den etter deg da @Todda? :D
  11. Friks

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    De tre siste pakkene jeg har fått "levert på døren" har endt med at de ble levert på pkontor. På alle pakkene hevder de at de har sendt SMS, mail og dinget på døren, uten at jeg eller fruen som er hjemme i perm har hørt et pip. Sløvt.
  12. Friks

    MB C-180T vs 200T

    Har kjørt mye mercedes med den "gamle" utgaven, bensin på 143hk, og følte aldri det manglet noe der. Har også eid 318i med 143, samme oppfatting :) Hadde heller spadd på mer utstyr :)
  13. Friks

    Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

    @Hedde er skikkelig Good Guy, ryddig handel og penger på konto. Anbefales.
  14. Friks

    Dagens kjøpetips

    Jeg også på min WTB 14060 ad, ikke at jeg kommer til å handle av dem, men spurte likevel om å få se bilder, så får vi se :)
  15. Friks

    Dagens klokke

    Tannkrem og myk klut, funker som snus.
  16. Friks

    Ønskes kjøpt Submariner 14060

    Noen som har noe? :)
  17. Friks

    Kopier/fakes på Finn.no

    http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=55290226&searchclickthrough=true
  18. Friks

    Dagens klokke

    Ikke noe stor Explorerfan, men GOD DAMN for en feit combo dette var...
  19. Friks

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    At når jeg endelig har kronasjer, så finnes det ingen 14060 til salgs :(
  20. Friks

    Dagens klokke