Etter noen raske søk på finn og Chrono24, vil jeg tippe at Certinaen er verdt rundt 1500,- og Tissoten noe mindre. Bruksverdien er med andre ord høyere enn salgsverdien imho :)
Sykt fin. Grattis. Jeg har tatt bilde som skal bli forsiden på den internasjonale versjonen av "Nesten Velkledd" boken til Ivar Hauge Line, gjett hvilken klokke? :) https://www.facebook.com/219253978131610/photos/a.219774764746198.60590.219253978131610/703597786363891/?type=1&theater
Selger eller bytter min klokkeboks kjøpt her i webshopen. Rett å slett litt for stor for nattbordet mitt Ingen slitasje av betydning.
Kan byttes i en slik, eller noe lignende. Selges evt for 800kr :) Har bare dette bilde for hånden, kan sende flere når jeg kommer hjem fra reise.
De tre siste pakkene jeg har fått "levert på døren" har endt med at de ble levert på pkontor. På alle pakkene hevder de at de har sendt SMS, mail og dinget på døren, uten at jeg eller fruen som er hjemme i perm har hørt et pip. Sløvt.
Har kjørt mye mercedes med den "gamle" utgaven, bensin på 143hk, og følte aldri det manglet noe der. Har også eid 318i med 143, samme oppfatting :) Hadde heller spadd på mer utstyr :)