Søkeresultater

  1. Friks

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    Udiskutabelt feite klokker, men synes fort det blir litt mye. I den prisklassen hadde jeg valgt annerledes. (les mer konservativt)
  2. Friks

    Hjelp til å finne riktig Nato Strap

    Nei, men var ganske kul!
  3. Friks

    Et urverks nøyaktighet

    Litt OT, men min seks mnd gamle SD4000, går konsekvent 2-3 sek feil i døgnet.
  4. Friks

    Dagens klokke

  5. Friks

    Rolex Submariner Appreciation tråd

    Siste tilskudd til samlingen.
  6. Friks

    DSSD og Service!

    16600 og 116600 har da også dette? Har aldri hørt om at det har blitt nevnt høyere pris pga Heliumsvent? Sier på ingen måte du har feil, men hadde vært artig å fått fasiten :)
  7. Friks

    Hvorfor bruker du klokke?

    I disse digitale dager med strøm, fargeskjermer og ringetoner, synes jeg det er deilig å ha noe dørgende analogt på armen. Jeg synes det er kult at folk kjøper ting som ikke er rasjonelt. Til og med de billigste qaurtzklokkene går mer nøyaktig en Rolexene mine, men det er liksom ikke det dette...
  8. Friks

    "Review" av Submariner 2-liner

    Takk for fin review. Veldig enig i alt du skriver.
  9. Friks

    En litt annerledes unboxing...

    Kul winder, men er det ikke å invitere til innbrudd å ha den utstillt i vinduet? :P
  10. Friks

    Baselworld 2015 - 19.-26. mars! Hva har vi i vente?

    Da må jeg ut å selge meg selv på gata, og sånn som jeg ser ut rekker den å bli vintage før jeg får råd.
  11. Friks

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    Vært oppe noen ganger tidligere, utrolig historie :)
  12. Friks

    Baselworld 2015 - 19.-26. mars! Hva har vi i vente?

    Ingen Daytonafan, men SS Daytona med Ceramisk bezel. God damn.
  13. Friks

    Dagens klokke

    Min klin nye brukte 14060m
  14. Friks

    Kort anmeldelse av Rolex Sea-Dweller 116600

    Godt skrevet, enig i alt du sier. Glimrende fotos også :)
  15. Friks

    Utboksing av Single Red

    Gratulerer!
  16. Friks

    Dagens klokke

    Utrolig fin!
  17. Friks

    Kopier/fakes på Finn.no

    http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=55874336&searchclickthrough=true
  18. Friks

    Tips? [Seiko eller Orient]

    Tror dette blir min neste klokke. Etter 14060m-en jeg har på vei :D http://www.tidssonen.no/forum/japanske-og-asiatiske-klokker-19/seiko-sarg011-23901/
  19. Friks

    Fersking i "gamet" og trenger veiledning

    Hadde ikke Loevhagen en feiende flott SMP Til rundt den prisen?
  20. Friks

    Tips? [Seiko eller Orient]

    Jeg liker Seiko best. Helt klart. Det som plager meg mest med Orient, er navnet og utseende på logoen. Mulig jeg er sinnsyk, men synes den ser dritkjip ut, og ødelegger for mye fint design.