@Koffen er skikkelig goodguy. Når det største (og eneste) "problemet" er at han pakker ting inn så mange ganger som han gjør, så tar jo unboxingen forever :D
Handler gjerne med deg igjen :)
Yes, kun gode erfaringer. Tar lengre tid enn fra norske, men fortsatt helt innenfor hva jeg mener er greit. Tror det gikk fem arbeidsdager fra sverige. Premiumnatoen deres har en helt annen kvalitetsfølelse enn vanlige. (imo)
Sitter på mobil, og kan ikke bidra med linker, så her kommer et tips. Sjekket ut Oris? Synes de har mye kult, og leverer vertfall flere modeller i titan. Av overnevnte er det vel en nobrainer for min del. Shogun.
Solgte i dag 14060men min. Den desidert fineste submariner, men den ble til stadighet valgt bort for Sea Dwelleren.
Ønsker meg VELDIG en Zenith El Primero 36bph Tricolor. Hvorfor? Fordi den er så fin at jeg får vondt i magen. (Så om noen har en så hyl ut :D )
Noen som har en slik å selge meg? Betaler godt om ur og tilstand tilsier det :)
http://www.urverket.no/zenith-el-primero-solvfarget-lr-o42-mm-p-63778.html