Huff, har vært på hifikjøret også, dyre kabler hadde jeg og. Strømkabler på tykkelse med en finger, padder som tålte lynnedslag, you name it. Savner det litt og. Galskap er trivelig dere.
Fortis kan trygt anbefales. Bruker i all hovesak kjente å kjære ETAverk, pakket inn i en ramme som jeg personlig liker veldig godt.
Ikke noe å lure på. Selg bilen, bruk sykkel.