Søkeresultater

  1. Friks

    Ønskes kjøpt IWC Vintage Collection Aquatimer

    Har du en slik? :-)
  2. Friks

    NATO på Sea Dweller 4000 (116600) - Hvilken bredde?

    Er 20mm ja, og det er trangt nok. Er smalt mellom springbar og kasse. Du klarer eksempelvis ikke "dra" inn natoreim som på mange andre ur, må av med springbar, og legge den på plass.
  3. Friks

    La chronographen/stoppeklokken gå..

    Jeg gjør det aldri med mindre det skal fungere som tidtaker. Blir gal av at subdials står "uryddig". Hadde ikke vert rett for slitajse. Chronoen er ikke noe svakere enn resten av verket.
  4. Friks

    Irritasjon over annonser fra Luxurywatches

    De er vel i overkant dyre når en får vite prisen også.
  5. Friks

    Solgt Fortis Flieger Chronograph

    Rykker i flippefoten. For salg har jeg en finfin 40mm Flieger. Ca to år gammel. På insiden tikker et 7750 verk, som vi alle kjenner fra diverse klokker som Panerai, IWC, Breitling osv. Klokken går COSC. Ble i 2003 kåret til European Aviation Watch of the Year. Klokken kommer også med lenke BP...
  6. Friks

    Dagens klokke

    @Loevhagen Jeg skammer meg, og bidrar herved.
  7. Friks

    Vedlikehold på klokker

    OT Men det nye 3255 ser ganske mange hakk freshere ut enn 3135 :)
  8. Friks

    Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

    Hatt hyggelige handler denne uken. @Tetragrammaton @Ekorre @Todda @Auto alle trivelige gutter som anbefales.
  9. Friks

    Tips til parklokke?

    Sjekka prisen denne (den store) er i platinum, og koster 336k :P :D
  10. Friks

    Den o' store Omega Speedmaster-tråden

    Nå har klokken vert til sjekk hos AD, alt i sjønneste orden, "skranglelyden" var en skrue som satt litt løst, og hadde ikke laget noe ugang. Var faktisk ikke servicebehov engang :) Alla tiders. Fikk forøvrig hjelp av en veldig hyggelig urmakerdame hos Askeland i Stavanger, min hittil beste...
  11. Friks

    Den o' store Omega Speedmaster-tråden

    Takker, medlem for andre gang :P
  12. Friks

    Den o' store Omega Speedmaster-tråden

    Thanks :D
  13. Friks

    Den o' store Omega Speedmaster-tråden

    thanks
  14. Friks

    Den o' store Omega Speedmaster-tråden

    Takker! Er det grunn til bekymring om klokken går godt ellers?
  15. Friks

    Den o' store Omega Speedmaster-tråden

    Kan noen med en SMP riste litt forsiktig på den, å høre om det kommer små klikkelyder fra urverket? Kjøpte en brukt i dag, og den så meget bra ut, men kan ikke huske om min første speedmaster hadde dette? Det er ikke mye i det heletatt, men en blir jo litt enstelig :)
  16. Friks

    Seiko SARG011

    Hahahahaha :D
  17. Friks

    Seiko SARG011

    @c--f @Todda http://www.tidssonen.no/forum/threads/seiko-sarg011.32086/#post-456686
  18. Friks

    Solgt Seiko SARG011

    Flippeflippeflippe Super klokke selges. Kjøpt av grei gutt på sonen, og beskrives som meget pen. Jeg finner faktisk ingen hairlines, selv om jeg går inn for det. Selges med ubrukt orginal skinnrem, og en nato. BP. Mest på jakt etter et bytte. Kan spytte i litt i mellom, dersom noe kult dukker...
  19. Friks

    Solgt Swatch Sistem51

    Fikk denne i en byttehandel. Fin stand, men uten B/P. setter pris til 700,- men er åpen for skambud om jeg er helt på jordet.
  20. Friks

    Sjöö Sandström "LANDSORT"

    Noen som aner prisen?