Jeg korrigerer deg gjerne😄 Sekundviseren flytter seg 1 gang for hver halvsvingning og to ganger for hver oscillasjon. Her er en video som viser det ganske tydelig
Du kan jo sende en melding til Bjerke. Det koster sikkert rundt 10k, men så er det jo en ganske kostbar klokke også.
Forstner har vel også en jublee som passer, men da får du vel ikke bytta spenna