Søkeresultater

  1. Veggur

    Dagens klokke

  2. Veggur

    Lange ventelister hos Bjerke?

    Tipper det burde gå helt fint. Jeg har fått tilbud om two-tone ved et par anledninger, og da hadde jeg ikke noe mer historikk enn det du har. Jeg er på venteliste på en no date sub, og fikk estimat på 8–12 måneder, men det kan hende ventetiden er litt annerledes på two-tone.
  3. Veggur

    Utpakking av en ung sveitser

    Grattis! Den var dritkul!
  4. Veggur

    Dagens klokke

  5. Veggur

    Samletråd for remmer og lenker

    Fikk denne remmen i posten i dag, fra Aliexpress. Er imponert over kvaliteten https://a.aliexpress.com/_mq1V7vx
  6. Veggur

    Dagens klokke

  7. Veggur

    Hvilken klokke brukte du mest i 2025?

    Litt av en trio det der😍 Både 1 og 3 er høyt på ønskelista
  8. Veggur

    Hvilken klokke brukte du mest i 2025?

    Etter at jeg så den årlige videoen til Teddy på YouTube, tenkte jeg det kunne være gøy å høre hvilken klokke dere har brukt mest det siste året🤩 Jeg har rotert ganske jevnt mellom det jeg har, men likevel er det nok Black Bay’en som har fått mest armtid. Synes kombinasjonen av rød bezel...
  9. Veggur

    Dagens klokke

  10. Veggur

    Dagens klokke

    Hvilken rem er det her?:)
  11. Veggur

    Dagens klokke

  12. Veggur

    Den store Rolex Explorer-tråden

    Om jeg husker riktig så trenger du ikke dokumentasjon hos Bjerke hvis klokken er over 15 år
  13. Veggur

    Ønskes kjøpt Gummi rem Black Bay 41

    Ønsker å kjøpe en gummi rem til nyeste Tudor Black Bay 41 som på bildet. Gjerne med endeledd
  14. Veggur

    Dagens klokke

  15. Veggur

    Grand Seiko-tråden

    Hvilken modell er det her?:)
  16. Veggur

    Tudor-tråden

  17. Veggur

    Dagens klokke

  18. Veggur

    Dagens klokke

  19. Veggur

    Tudor-tråden

    Jeg digger Tudor, men syns det er litt synd at de går for krem farge hver eneste mulighet de får. Tenk hvor fet den nye Ranger’n hadde vært med hvit skive i full lume. Det hadde vært litt mer "born to dare" hvertfall..
  20. Veggur

    Tudor-tråden

    Var akkurat det jeg tenkte..Håper det🤞