må du gi deg! 94 kolleksjonen er jo kul, Ser fremdeles gjenlevende sekker og jakker fra 94`og hadde gjerne tatt i bruk en slik sekk. :-)
Er egentlig enig med deg, den seamasteren funker ikke. Blir som 007 seamasteren, får slik billig reklameklokke følelse av det