Kan det være med bil at man sier tatt ut. Dersom det er en 2017 mod som er tatt ut i 2016/2018. Siden årsmodellen ikke representerer hvor mange år bilen er brukt.
Det er alikevell ingen grunn til å ikke si "kjøpt"
http://watchesbysjx.com/2018/10/longines-heritage-military-watch-6b-159.html
Av og til er liksom prikkete urskive det peneste og det som kler klokken best.
Dette er på høyde med å spraye gjørme på roveren sin.
At vaping/damping er det det er.
Fra kontoret har jeg utsikt ned på en slik butikk. Ekstra herlig når to-tre dampere står med hver sin boks i en hvit sky og bare lever opp til mine trangsynte stereotypier.
Kan anbefale alpina sin egen nettbutikk. Sparte nesten 50% på å kjøpe gummireimen til en Seastrong Heritage Diver der i forhold til hva de skulle ha lokalt.
Har aldri hørt om noen som har det standpunktet? Den trenger ikke på død og liv være kritthvit. Handler på ingen måte om det. Handler vel heller om at den åpenbart imiterer gammel lume som en gang var hvit. Falsk patina er det det er.
Det blir like spennende som falske antikviteter eller biler...
Jeg brukte forsikring på en klokke fruen mistet i gulvet. Da den var brukt tok de utgangspunkt i "bruktpris". Jeg opplevde denne som raus og takket ja. Egenandel ble trukket fra og penger overført. Ikke spørsmål om dokumentasjon. Riktig nok en rimeligere klokke.
I forhold til det du skriver...