denne du tenker på?
http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link
synes egentlig den var litt tøff selv.. selv om jeg ikke likte PVD coat.. vil heller ha den i stål..
Gratulerer så mye med tøff klokke! Hadde det ikke vært for bilen og leiligheten og en liten ting kalt samboer... skulle jeg ha postet bilder av nye klokker hver helg nesten hehe :wink:
Jeg har nå fått meg deltids jobb på http://www.autovia.no så hvis noen har planer om å ta skrittet over til biler for vidrekomne eller bare vil ha en bil som matcher Paneraien dems, så stikk innom ;)
Noen som har sett denne? Det er en påminnelse fra Megler selskapet Nordvik & Partners... de er så snille å minne oss om å stille klokken en time tilbake... og hva er vel da mer naturlig enn å ha en Patek Phillipe på armen for å demonstrere :lol:
Egentlig begge deler, men tror han er mest keen på en ny. Han har allerde den tynne gull/stål versjonen.
http://www.bgrayjewelers.com/T-1967%20ALL.jpg
Bør man gå for lenke eller gummirem synes dere? Fått tilbud av min klokke kontakt på ny med lenke til 33 og med gummi til 30...