Hei,
Har nylig kjøpt en brukt Club 701 produsert høsten 2018. Den kunne trengt litt TLC-det er en del merker på lugs etter reimdrift i tillegg til på baklokket etter bruk av NATO.
Kanskje en service og justering etter 4 år også hadde vært greit for å få en fresh start som ny eier av klokken...