Nymans passerer 600mill i omsetning, og tar over klokkeavdelingen hos NK
https://www.fastighetsnytt.se/karnverksamhet/uthyrning/nymans-ur-tar-over-yta-pa-nk/
For å si det sånn: en mengde kjøp/salg-annonser (mest under 50k), "dagens klokke" og "kan noen hjelpe meg med..." i all hovedsak
Er ikke flere invistorer og flexere der enn her er min oppfatning