Søkeresultater

  1. hanse

    Frederique Constant

    Healey og Runabout Chrono ligger på ca $3000 på bukta, Christ. tar vel 25000 for disse, tipper de nye blir liggende i samme prisleie
  2. hanse

    Frederique Constant

    Frederique Constant Basel 2011 Vintage Racing Chronograph Collection Likte godt den til venstre
  3. hanse

    SOLGT: Lagerrydding - Reimer

    SOLGT:Rydder i samlingen av reimer, og ønsker å kvitte meg med følgende: "Fransk" NATO 20mm Olivengrønn NATO 22mm Svart Diver gummi 24/20 Brun Hirsch Rally i lær 20/18 Rød Lorica Waterproof 22/20 Beige Pilot i lær 22/20 Svart lær m/ rød søm Christopher Ward 22/20 Cognac Baby...
  4. hanse

    Dagens dobbel... Eller... Vent nå litt!

    Helt riktig! Pleier å vise kona dine tråder, slik at hun ser at det er folk som er "galere" enn meg:) Noe nytt ang GTG hos Lervik forresten?
  5. hanse

    Urmerker som ikke appellerer til deg

    U-Boat har jeg aldri skjønt meg på
  6. hanse

    Hamilton Jazzmaster. Viewmatic og nå Chronograph

    Meget bra, likte også denne
  7. hanse

    Kjøpt og solgt!

    Hmm...denne kanskje?
  8. hanse

    Den råeste dykkerklokka til under 10000 ?

    Helson Shark Diver, nå også i bronse
  9. hanse

    Vostok

    Foreløpig ikke på ebay, fant den på http://www.watchexclusive.eu/en/product/1938/men-s-vostok-europe-nh25a-5659139-gaz-14-limousine-watch.html 45 mm, blir nok ganske drøy på hånda...
  10. hanse

    Vostok

    Her er den nye Gaz 14 med Seiko NH25-mekanisme
  11. hanse

    Louis Vuitton

    Regner med det er ETA?
  12. hanse

    Louis Vuitton

    OK, den er "schtøgg"... fylla har skylda:p
  13. hanse

    Louis Vuitton

    Hva syns folket om Louis Vuitton-ur? Her er nyeste Ikke ofte man ser mekaniske regatta-timere
  14. hanse

    Cartier's Calibre de Cartier

    Designmessig foretrekker jeg Santos, men kudos for inhouse urverk:)
  15. hanse

    Klokkekjøp 2011

    Trenger jo noe å ha det nye i, så jeg ser for meg det blir en Anchor-box snart Glemte at jeg "må" ha en ny dressklokke, sannsynligvis denne
  16. hanse

    Klokkekjøp 2011

    Ihvertfall en av disse (eller begge;)) Seiko SNZH53/55 "Glossy Diver" Muligens denne Forhåpentligvis noe sånt i 2011/12:
  17. hanse

    MilSub

    Ser at det ligger en MilSub til $125000 på ebay. Hva er historien bak disse modellene?
  18. hanse

    Vinterjakke

    J****g bra! Made for the arctic, den der! Kunne gått rett inn i nyinnspillingen av "The Thing" med en sånn:p
  19. hanse

    Seiko SNZH55 - glossy diver

    Har selv en karbon-reim, men det blir ikke helt det samme, føler jeg. Her er Blancpain-modellen som Seikoen minner om: De kaller reima "sail canvas"