Søkeresultater

  1. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Fuck it. These posts are making me thirsty
  2. hanse

    Alt om gummireimer

    Ja, er det ikke det da? De Zealande-reimene er vel i utgpkt til sub, så blir vel kanskje ikke 100% perfekt fit, men så jo bra ut da
  3. hanse

    Solgt Jean Richard Terrascope GMT #Ny pris#

    Pen Terrascope GMT, blå urskive, på lenke fra august 2016. Enkelte bruksmerker, typisk på lugs fra rembytte, liten dings i bezel v/ kl 2, har prøvd å få fram dette på bilder. Medfølger: Inner/ytterboks, tag, ekstraledd etc. Ustemplet garantikort, nettbutikks garanti til aug 2018...
  4. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Ser du har tømt Rogaland for FV Mediterranean...
  5. hanse

    Alt om gummireimer

  6. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Ingen gt her...ennå. Derimot Havana Club. "Isn't it great? Tastes like Cognac."
  7. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Toppkarakter for kobberkopp:)
  8. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    freDAGENS GT
  9. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Fint i Palma :)
  10. hanse

    Har du kvittet deg med CD-ene?

    Gamlingen min hadde en slik Savner den ikke i det hele tatt
  11. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    "Cal, would you take that straw out of your mouth? Please. Just for this conversation. Do you know what that looks like? It looks like you’re sucking on a tiny schvantz, is that what you want?" - Jacob Palmer/Ryan Gosling
  12. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Hvor kjøper du Schweppes Premium @BigT?
  13. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Kjør på! Både Bareksten og Harahorn, samt Fever Tree tonic, er hyllevare på Kvadrat
  14. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Heldigvis er utvalget innen isbitformer blitt mye bedre. Selv måtte jeg bestille fra Japan da jeg ble hekta på sånt for noen år siden. Så slapp jeg å bla opp for Macallans sinnsyke device... ...
  15. hanse

    Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

    Takker GG @seikoskar for handel, anbefales!
  16. hanse

    Dagens klokke

    For å sitere Flavio Briatore: "Jesus Christah. Jesus Christah." Gutta boys topper jo heile driden med disse True Blood - GTene
  17. hanse

    Solgt Omega Seamaster Pro 25318000 *Nyservet*

    Rett fra service kommer en meget pen Seamaster Automatic fra 2005. 41mm, 20mm lugwidth. Chronometer-caliber 1120. Medfølger: Boks, servicepouch & -kvittering, manual, Timefactors Nato-strap, ubrukt Seamaster-nøkkelring, ekstraledd og kortholder med garantikort, piktogram og sertifikat...
  18. hanse

    Følte for mer blått i samlingen i dag: Incomiiiiiing :)

    Bestilt fredag kveld, levert i formiddag. Syns det var meget imponerende
  19. hanse

    Følte for mer blått i samlingen i dag: Incomiiiiiing :)

    Flott, da blir det en leveranse på meg også :-)
  20. hanse

    Følte for mer blått i samlingen i dag: Incomiiiiiing :)

    3 dagers levering fra CW?