Søkeresultater

  1. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Mottatt her også, nå gjenstår bare å mestre kunsten å lage klar is
  2. hanse

    Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

    Ja, new colour tilsier at det er en diver som ikke har vært oransje før, mao ei heller monster og skx
  3. hanse

    Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

    Ja, tipper også Turtle
  4. hanse

    Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

    Ja, 250stk
  5. hanse

    Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

    SBGH259
  6. hanse

    Hva skjer med Rolex og levering?

    Mr Gråmarked, lurer på hvem du tenker på...:cool::D
  7. hanse

    Solgt Oris Aquis Date

    Merke, modell og år: Oris Aquis Date 73376534155RS på gummireim, mørk blå bezel&skive fra okt-2016 Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand: Pent brukt, enkelte hairlines, typisk på spenne. Mørk blå, fremstår nesten svart på bilder. Original rubber, solid spenne med mikrojustering. Keramisk...
  8. hanse

    Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

    SBGH261
  9. hanse

    Kjøpe klokke

    https://www.jomashop.com/seiko-watch-ssb155.html
  10. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Må testes:
  11. hanse

    Dagens klokke

    "Er du inspirert av @Loevhagen?" ble en annen gærning spurt. Vel, jeg er ihvertfall det ikveld, lagde meg en Konichiwa Mule for å matche min SARB065
  12. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Bestilt. Stay tuned for more.
  13. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Høres fornuftig ut. Spanjolene kan finne på å ha i nærmere 10 cl gin for å kickstarte kvelden, men er ikke noe jeg vil anbefale for stranda (tried&tested).
  14. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Litt uenighet om det da, 1 del gin til 2/maks 3 deler tonic er vanligst