Søkeresultater

  1. hanse

    Rolexcafé – løst og fast om Rolex

  2. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Kjenner jeg deg rett kjøpte du ALLE:D
  3. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Ser at det reklameres for disse nå. Noen som har funnet de i butikk?
  4. hanse

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    Arbeidstilsynet anbefaler at « ... temperaturen holdes under 22°C ved fysisk lett innearbeid i perioder med oppvarmingsbehov. Temperatur under 19°C eller over 26°C skal unngås.» Her syndes det desverre grovt mange steder i disse dager
  5. hanse

    Sydentur – all-inclusive eller ikke?

    Er liten butikk i hovedbygget, men der blir du flådd. 1-2 Spar-butikker i bakgatene bak hovedbygget + Lidl straka vegen opp fra Princesa til rundkjøringen på hovedveien.
  6. hanse

    Sydentur – all-inclusive eller ikke?

    Har vært der, men ikke hatt All Inclusive. Har lagd frokost selv, spist lunch og middag ute hver dag, tror ikke vi klarte å bruke 15k. Prisene er et stykke under Norge. Jævlig mye folk på Sunwing, kantinefølelse og køståing, så vi trives bedre med å spise ute i Alcudia. Edit: Når jeg tenker meg...
  7. hanse

    Hva gjør du i garasjen?

    Maskinpolering & generell bilpleie på amatørnivå
  8. hanse

    Rolexcafé – løst og fast om Rolex

    https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=503558
  9. hanse

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    Jeg gikk for denne stilen på Kreta i 2000...isje bra...
  10. hanse

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    Nypressa slacks, 25cl Mythos i stetteglass og 30C..blir lett dårlig stemning av sånt
  11. hanse

    Rolexcafé – løst og fast om Rolex

    Konsensus om ca 150-160k fra start for 126711 på Chrono
  12. hanse

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    Tja, jeg tenker jo at dette MÅ «dra» i kontormiljø?
  13. hanse

    Gullkorn fra Finn.no

    At det er landets eneste trenger ikke nødvendigvis være en bra ting, sier vel sitt om interessen for denne modellen...
  14. hanse

    Humortråden

    Spotta i Clive Owens nye film "Anon" Hvilket brand kan dette være, tro? Det var det, ja.
  15. hanse

    Rolexcafé – løst og fast om Rolex

  16. hanse

    Sko. Jeg trenger nye. Tips?

    Topp kvalitet, mine er fortsatt strøkne etter flere vintres bruk. Middels komfort. Dønn stiv såle og dårlig mønster gjør dem uegna på glatta