Søkeresultater

  1. hanse

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    Huff. Denne var de ikke heldig med.
  2. hanse

    Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

    Stemmer det, et annet eksempel er Oris Aquis Date som gikk fra rolige 17400,- til 24000,- på halvannet år:confused:
  3. hanse

    "Watch stand"

    For de som ønsker å kjøre en @Edzilla-spessial, så kan jeg anbefale H&Ms nye variant til 349,- https://www2.hm.com/no_no/productpage.0895298001.html
  4. hanse

    Solgt G Shock x Herschel Supply

    Bump med ny pris:)
  5. hanse

    Tudor-tråden

    Ja, det der så helt j..... ut, forstår at du styrte unna
  6. hanse

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    Når du treffer @UJU aka "The Inside Man" hos Bjerke:
  7. hanse

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    Solid og gjennomført release fra GP, Infinity Editions
  8. hanse

    Gullkorn fra Finn.no

    Forståelig, en rimelig grov underprising. Heldig den som vant Seiko-lotteriet der
  9. hanse

    Gullkorn fra Finn.no

    Srpc49 til 3k? Hvor gammel er den annonsen?
  10. hanse

    Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

    La oss alle dra ned:mrgreen: "Skulle gjerne prøvd den nye suben...dere har den ikke? Selger dere ikke Rolex da? Må jeg bestille den uten å ha prøvd først? Jeg KAN IKKE BESTILLE HELLER SIER DU??!!"
  11. hanse

    Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

    SZEV011...41mm:p
  12. hanse

    Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

    Kommer det OP41 video også @Jon Henrik ?
  13. hanse

    Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

    Watchadvisor kjører igang fra midnatt
  14. hanse

    Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

    Prisen er fin den, har sett den gå lavere på auksjon da, men sånn blir det gjerne hvis selger har uflaks
  15. hanse

    Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

    Kanskje en midsize 37mm kommer - en LadieSub?
  16. hanse

    Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

    Men eksisterende ventelister på Sub blir vel kansellert? Ny ref betyr vel at man må registrere sin interesse på nytt?
  17. hanse

    Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

    Just sayin... Rød&gul insert altså