Søkeresultater

  1. hanse

    Dagens dårligste kjøp

    Skiven ser ut til å være designa av Chaykin...etter et par flasker vodka
  2. hanse

    Det kan se ut som om hypen nå er over

    Her er du inne på noe, jeg ser for meg en modell der Staten dekker 90% av invistorpåslaget over veil (basert på et snitt av siste måneds Klokkeriet-auksjoner). Horribelt at folk skal måtte leve på knekkebrød&vann for å kunne ha råd til en skarve OP
  3. hanse

    Det kan se ut som om hypen nå er over

    Og samtidig hos CRM: "Not buying if not super-deal, offered watches daily at or just below MSRP". Philips og CRM lever tilsynelatende i to forskjellige verdener
  4. hanse

    Gullkorn fra Finn.no

    "spenningen av hvilket utrolig ur man skal finne inni gjør det til en opplevelse" Var ikke klar over at Patek solgte forundringspakker :unsure:
  5. hanse

    Dagens dårligste kjøp

    Veil 29450,-
  6. hanse

    Dagens dårligste kjøp

    MVA OK - PRIS IKKE OK
  7. hanse

    Tanker om Watch Vault

    Ser sånn ut ja, er 6 og ikke 8 lenger
  8. hanse

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    https://monochrome-watches.com/introducing-2022-iwc-aquatimer-automatic-collection-5-day-calibre-32111-manufacture-iw328801-iw328802-iw328803-specs-price/
  9. hanse

    Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

    Alt stiger - også Seiko
  10. hanse

    Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

    Monstraps, Crafter blue, Namoki
  11. hanse

    Klokkeplaner 2022 - >

    Bb58 no doubt
  12. hanse

    Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

    Og verre skulle det bli...
  13. hanse

    Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

    Tipper Lohne eller Christensen
  14. hanse

    Alf Lie - made in Porsgrunn eller Swiss made?

    Alf Lie returns - minstepris 250k på denne https://resalg.com/listing/alf-lie-klokke/#prettyPhoto
  15. hanse

    Hva ville dere gjort: Bygge et forhold til AD

    Det absolutt enkleste er nok å sette de i vinduet fortløpende, og kjøre første mann til mølla...da slipper man alt styr&mas. Men er kanskje mer gøy å stå som portvokter og "dømme de levende og døde":unsure:
  16. hanse

    Hva ville dere gjort: Bygge et forhold til AD

    Ser for meg en blockchain-løsning, der historikken blir umiddelbart synlig..."kjøpt 5 TT-Chronomater siste 10 år :oops:, herregud, gi denne mannen en Daytona!!"
  17. hanse

    Klokkeplaner 2022 - >

    Willard i boks om ikke annet
  18. hanse

    Watches & Wonders 2022

    Det trengs, den kolleksjonen har vært salgsmessig steindød i årevis
  19. hanse

    Watches & Wonders 2022