Her er du inne på noe, jeg ser for meg en modell der Staten dekker 90% av invistorpåslaget over veil (basert på et snitt av siste måneds Klokkeriet-auksjoner). Horribelt at folk skal måtte leve på knekkebrød&vann for å kunne ha råd til en skarve OP
Og samtidig hos CRM: "Not buying if not super-deal, offered watches daily at or just below MSRP".
Philips og CRM lever tilsynelatende i to forskjellige verdener
Det absolutt enkleste er nok å sette de i vinduet fortløpende, og kjøre første mann til mølla...da slipper man alt styr&mas. Men er kanskje mer gøy å stå som portvokter og "dømme de levende og døde":unsure:
Ser for meg en blockchain-løsning, der historikken blir umiddelbart synlig..."kjøpt 5 TT-Chronomater siste 10 år :oops:, herregud, gi denne mannen en Daytona!!"