Søkeresultater

  1. hanse

    Rolexcafé – løst og fast om Rolex

    Tenker at den kommer raskt ja...men at Bjerke spår 1+ år
  2. hanse

    Rolexcafé – løst og fast om Rolex

    https://investornytt.no/med-rolex-til-3-millioner-mellom-henda-luksurfellen/
  3. hanse

    Rolex 2023: Spådommer for årets nyheter.

    Tar jo feil hver gang, men får prøve igjen... - Coke GMT - 41mm Daytona - Midsize Sub
  4. hanse

    Klokkeplaner 2023 - >

    Flere Seikos, som vanlig. Foreløpig topper disse listen, men den endrer seg jo omtrent daglig...
  5. hanse

    Rolexcafé – løst og fast om Rolex

    Absolutt. Selv en epost fra Bjerke kvalifiserer til det.
  6. hanse

    Den eminente pinnekjøttråden

    Noen som har fått med seg resultater fra årets tester i media? Edit: https://www.tv2.no/nyheter/forbruker/ma-spytte-ut-helt-uspiselig/15326543/
  7. hanse

    Gullkorn fra Finn.no

  8. hanse

    Dagens dårligste kjøp

    Kan fort ha blitt solgt ny med noe rabatt også, ikke ferdigpruta denne, tipper selger har mye å gå på
  9. hanse

    Black Friday-tilbud

    Noen kupongkoder hos de?
  10. hanse

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    Ny 38mm Murph, 22/11
  11. hanse

    Tanker om Watch Vault

    Lansering idag, skriver de på fb
  12. hanse

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    Veldig fin - men med 42.5x13.7 er den ikke direkte blyg i størrelsen
  13. hanse

    Personlig bilskilt?

    Eldre, sliten C-klasse observert med skiltet MR KANE :unsure:
  14. hanse

    Det kan se ut som om hypen nå er over

    Hypen er confirmed REAL!! Innsjønøen gikk for CHF28k
  15. hanse

    Rolexcafé – løst og fast om Rolex

    https://news.sky.com/story/just-stop-oil-activists-spray-orange-paint-on-rolex-store-in-knightsbridge-12732115
  16. hanse

    Rolexcafé – løst og fast om Rolex

    Kunne få 10% tilbake i 2017 også, så tenker at det er mer normalsituasjonen ja
  17. hanse

    Rolexcafé – løst og fast om Rolex

    Tipper sjansen for det er stor i Norge også etterhvert - leser ihvertfall på RF at i USA må ad ha seg en liten ringerunde på lista for å finne kjøper til en del modeller
  18. hanse

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    Hadde solgt noe over 100 billetter var det siste jeg hørte
  19. hanse

    Det kan se ut som om hypen nå er over

    Det kan se ut som Bjerke ikke tror hypen er over...
  20. hanse

    Det kan se ut som om hypen nå er over

    Husk at Norsk-kjøpt drar opp prisen, Norsk-solgt er greit nok, men blir liksom ikke helt det samme.