Søkeresultater

  1. T

    Dagens klokke

    Strandhugg med Deepstar idag igen.
  2. T

    Dagens klokke

    Ska doppas i havet idag den här.
  3. T

    Watches & Wonders 2021

    Det var exakt vad jag också drömde om, fast med den grå tavlan för att komplettera den blå jag redan har. Nästa år kanske...
  4. T

    Relansering Aquastar!

    Nu släpper de visst en version med grön urtavla i tillägg till den grå, blå och svarta de har sedan tidigare. Ser grym ut. -> Aquastar Deepstar Greenwich Pre-Order - Aquastar dive watches
  5. T

    Dagens klokke

    When the beer gets how you feel.
  6. T

    Dagens klokke

    Plötsligt kom solen in i stua så nu är det kanske äntligen vår och dags att putsa både husfönster och klockglas? God fredag folkens!
  7. T

    GS Halleluja :)

    Otrolig klocka!! Kan man fråga om omkretsen på din handled? Ser den är listad som 44,2mm men ligger trots det så perfekt på din arm.
  8. T

    Hvilken klokke har vært i samlingen lengst?

    Coolt att keeper'n är en Flipper.
  9. T

    Dagens klokke

  10. T

    Dagens klokke

    Kopparsulfatkapseln börjar bli blå så kanske snart dags för ett byte. Osäker på hur mycket dessa faktiskt hjälper men cool tech är det iaf.
  11. T

    Dagens klokke

    Happy Friday!
  12. T

    Doxa Sub-tråden

    Fantastiskt tråd det här! Är ju lätt att tro man är den enda i världen som sitter hemma på kvällarna och funderar på om orange eller gul Doxa är det rätta valet. Jag har till slut landat någonstans mitt emellan (men det ändrar sig säkert imorgon alltså...).
  13. T

    Dagens klokke

  14. T

    Relansering Aquastar!

    Saknades väl en bild där också med förra post kanske...?
  15. T

    Dagens klokke

    Smyger in lite ljus mitt i vintermörkret.
  16. T

    Dagens klokke

  17. T

    Fortis i Norge?

    Kom plötsligt över en videoserie från Fortis, "Fortis Talks". Avsnitt 1 här -> Jordnära material som är väldigt lätt att gilla. Enjoy! :)
  18. T

    Relansering Aquastar!

    Japp, jag fick leverans som de lovade i november. Väldigt nöjd. Den grå skivan är fantastisk. Varmt grå med mycket spel och ljusreflektioner. Den har en relativt tjock undersida och bandhornen är korta och sticker nästan rakt ut, vilket gör att den upplevs ungefär som en panerai luminor på...
  19. T

    Dagens klokke

    Kör "Breitling Coke Zero" på kontoret idag. :)
  20. T

    Dagens klokke

    Ska kollas upp, låter kul. Tackar för tips!