Bor i Tromsø og har gått en del på jakt her i omegn. Har hatt en del hell med å gå etter rypa i snøgrensa ved tidlig snøfall. Fint terreng både omkring kvaløyvågen på kvaløya og masse på Ringvassøy som er greit tilgjengelig hvis du ikke heller vil til indre troms.
Edit: mye(!) eik og pepper først, deretter åpnet den seg heldigvis opp med jordbær og kirsebær og noe vanilje.
Natt og dag fra gårdagens next vintage, og du verden så mye mer å gi!
Mitt EGG har vært en sann åpenbaring etter tidligere gasserfaring, samt enklere kullgriller. Selvsagt litt læringskurve for temperaturkontroll, men smak er uslåelig!
med litt aktiv opptenningsfase kan en også nå fin temperatur på knappe 20min